Üdvözöljük a

Bigmarketingday – válaszok az online kihívásokra | Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2017 Május >>
KeSzeCsüSzoVa
1234567
891011121314
15161718192021
2223242526
27
28
293031    

Bigmarketingday – válaszok az online kihívásokra

Szerző: Katona Petra | 2017. május 17.

Az offline boltok forgalmához viszonyítva 2,3-szoros összeget költünk webáruházakban, a Facebookot hazánkban 5,5 millióan használják rendszeresen. Egyre több vlogger befolyásolja döntéseinket, költéseinket, úgy, hogy nem is tudjuk. Hogyan használjuk az internetes csatornákat üzeneteink, hirdetéseink közvetítésére? Miként segíti a cégek eladását a közösségi média, az online hirdetés? – ezekre a kérdésekre is keresték a választ május 16-án a kamarában tartott I. Dél-dunántúli Online Marketing Konferencia, a Bigmarketingday résztvevői.

A rendezvény, mely a kamara és az RG Stúdió Kft. közös eseménye, célja az volt, hogy a résztvevők – cégvezetők, marketing szakemberek – képet kapjanak az online marketing folyamatosan változó világáról. Egyre nő az internetes kiskereskedelem aránya, mind többen vásárolunk mobiltelefonnal és imádjuk a kuponokat, a jövőben új (mobiltelefonra épülő) technológiák, a hely alapú marketing segíti a vásárlókat az üzletek és a kínálat megismerésében – derült ki az egyik előadásból. Míg az idősebb generációk a Facebookon aktívak, addig a fiatalabbakat a videómegosztókon lehet megtalálni, a kedvenc amatőr vloggereik közvetítésével ismertethetjük meg velük azokat a termékeket, amelyeket később jó eséllyel meg is vásárolnak. A konferencián az is elhangzott: a közösségi média egyes platformjai más-más céllal használhatók. A YouTube-on saját csatornát üzemeltethetünk, a Messengert hírlevélküldő felületként, az Instagramot, a Pinterestet forgalomterelőként működtethetjük. A Facebook sokkal több lehetőséget rejt, mint amit az átlagfelhasználó ismer, de hogy melyik platformot mikor vessük be az online marketingben, az attól függ, hogy hol van a célcsoportunk és mi a marketingtevékenységünk célja. A konferencián jó gyakorlatokat is megismerhettek a résztvevők, például egy, a milliárdos sikerig elérő pécsi vállalkozó történetét, aki online marketing eszközökkel építette fel az üzletét. A konferencia teltházas volt, így várhatóan lesz folytatása.